Fotografia

Obiecałam we wcześniejszym poście, że podam kilka informacji odnośnie pozyskiwania ciekawych i efektownych fotografii, które przydadzą się nam w budowaniu materiałów reklamujących i promujących naszą firmę, markę czy brand.

Bedą one przydatne zarówno do działań webowych jak i do tworzenia materiałów biurowych/biznesowych.

Jak zacząć?

Odpowiednie zdjęcia to połowa sukcesu.
Gdy chcesz w ciekawy sposób zaprezentować firmowe materiały graficzne do druku
takie jak ulotki, broszury, katalogi, nie obejdziesz się bez dobrych
i profesjonalnych zdjęć.

Bez względu na to czy będą to zdjęcia twoich produktów, czy osób z którymi współpracujesz czy fotografie dzięki którym będziesz chciał uzyskać odpowiedni klimat.
Muszą to być dobrze wyselekcjonowane obrazy.

Zdjęcia, na które twoi odbiorcy zwrócą uwagę i skupią się na
przekazie treści do nich kierowanych.

Dobry efekt możemy uzyskać korzystając z darmowych zródeł:

Linki poniżej:
https://www.lifeofpix.com
https://kaboompics.com/

Nie daje to jednak wielu możliwości jeśli chodzi o zarezerwowanie zdjęć tylko dla naszego użytku.
W przypadku dużych firm, korporacji jest to kluczowe.
Nie mamy też pewności czy wybrany przez nas obraz nie został juz wcześniej gdzieś użyty.
Jest to ryzykowne.

Zalecam korzystanie z pewnych źródeł tym bardziej, że są one coraz bardziej dostępne cenowo. Istnieje możliwość wykupienia specjalnych pakietów, które zapewnią dobrą cenę i profesjonalną jakość naszych fotografii.

Linki poniżej:
https://stock.chroma.pl/
https://stock.adobe.com
https://pl.depositphotos.com

Dużym zainteresowaniem cieszą się również mniejsze lub większe studia fotograficzne, gdzie w profesjonalny sposób zostaniem nam udzielona pomoc fotograficzna.
Zachęcam do korzystania z takiej opcji jest to ciekawe doswiadczenie a dodatkowo wspieramy mniejsze firmy, które tak samo jak i my chcą budowa swoja markę, a do tego na pewno potrzebują klientów.

Korzystam z firm/ studio fotograficzne

Linki poniżej:
http://www.atelierdemomo.com/

Ile efektu, a ile treści?

czytaj dalej...