Logo, logotypy, znaki, sygnatura.
Każda firma, marka powinna mieć profesjonalnie wykonany system identyfikacji -
tożsamy wizerunek materiałów biznesowych jakim się posługuje.
Na wygląd znaku firmowego może wpływać wiele czynników.
Mogą być to jedynie kolory dokładnie wyselekcjonowane z palety barw, które będą wytwarzać odpowiedni nastrój czy klimat danego produktu.
Może być to kształt, forma bardzo prosta albo przeciwnie bardzo wydatna, figlarna, przestrzenna i skomplikowana. Ale na pewno mocno i wyraźna.
Krzyczeć bowiem można nie tylko za pomocą słów. Kolor i forma też mogą wiele zdziałać.
Każda firma, marka, brand czy produkt powinny mieć określony charakter.
Wytwarzać w odbiorcach pewne skojarzenia. Tak tworzy się rozpoznawalne firmy z którymi klienci się utożsamiają i chcą ją wybierać bo są pewni jej wysokiej jakości i oryginalności.
Możemy to osiągnąć, jeśli od początku jasno, profesjonalnie i rzeczowo będziemy reklamować nasze usługi.