Spersonalizowane produkty
Każdy biznes potrzebuje czegoś innego. Każdy jest wyjątkowy i ma inne potrzeby.
Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów posiadamy artykuły spersonalizowane i tym samym dopasowane idealnie do każdego klienta. Posiadamy w swojej ofercie szereg uszlachetnień, dzięki którym projekt i efekt końcowy zyskują na wartosci.
Do takich produktów należa materiały drukowane takie jak:
Jeśli chodzi o najbardziej popularne uszlechetnienie wykorzystywane w drukarstwie jest to metoda:
- lakier UV 3D:
Za pomocą tej metody jesteśmy w stanie w łatwy i stosunkowo niedrogi sposób uzyskać wypukłość zadrukowanej powierchni.
Dobrze widać to na przykładzie poniżej:
Oczywiście za każde przygotowane uszlachetnienie trzeba dodatkowo zapłacić. Wiąże się to nie tylko ze specyfiką wybranej metody zadruku, ale również z doborem papieru. Do metod wypykłych i wklęsłcyh wybieramy inną grubośc papieru - czyli fachowo określając jego gramaturę.
Ta metoda jest stosunkowo niedroga, ponieważ nie zobowiązuje nas do wyboru bardzo grubego papieru, a napisy wykonane metodą UV 3D nie są rozwiązaniem pracochłonnym i wieloetapowym.
- hot-stamping- złocenie lub srebrzenie:
Ta zaawansowana metoda druku polega na pokrywaniu zadrukowanego materiału specjalnym lakierem na gorąco. Wymaga ona dużej precyzji, czasu i kilku etapów przygotowania.
Dobrze widać to na przykładzie poniżej:
Do tej metody dobiera się odpowiednio gruby papier, tak żeby utrzymał zadrukowany ciężar liter czy grafiki i nie odbił przygotowanego projektu na tyle kolejnego projektu.
Przygotowanie projektu pod tą metodę druku wymaga również zaawansowanej znajomości programów graficznych i trzymania sie kilku wytycznych.
Jest to na przykład: minimalna grubość linii, które będą zadrukowane i pokryte dodatkową ilościa lakieru. Musimy wiedzieć jak zaprojektować pliki, żeby drukarnia bez probemu je wydrukowała.
Każda drukarnia ma swoje regulacje i zasady przygotowania plików do druku. Jesteśmy zobowiązani, aby je znać.
Jeśli już na tym etapie coś jest dla nas za trudne powinniśmy zgłosić się o pomoc.
Gdy projekt wysłany do drukarni będzie błędnie przygotowany drukaria odmówi nam wydruku lub co gorsza wydrukuje z błędami. To doprowadzi do tego, że otrzymamy projekt z błędami, wynikającymi z niepoprawnego przygotowania do druku i nieznajomości technicznych zasad. Bedziemy musieli zapłacić za niego i zostaniemy z problemem.
- lakier UV 3 D - mat i błysk
W bardzo ciekawy sposób można zagrać wykorzystując metodę UV 3D i opcję druku powierzchni w macie czyli bez połysku i z połyskiem. Powierzchnie które pokryjemy lakierem z połyskiem będą ładnie wyróżniać, uwypuklać i kontrastować powierchnię w macie i na odwrót.
Jest to stosunkowo niedroga metoda, ponieważ do jej uzyskania nie potrzebujemy wykorzystywać bardzo grubego papieru.
Przykład tej metody poniżej:
- kolorowe krawędzie, brzegi - barwienie w masie - kaszerowanie
Metoda druku, której efektem jest uzyskanie kolorowych krawędzi. Metoda kaszerowania czyli klejenia warstw papieru o gramaturze każda po conajmniej 300g/m2.
Przy standardowych realizacjach krawędzie - czyli miejsce obcięcia zaznaczonego obszaru pozostają białe - ukazują bowiem przekrój papieru z którego są stworzone.
W tym wypadku gdy papier jest czarny uzyskamy równiez czarne krawędzie.
Czarne wizytówki ze złoconymi elementami są bardzo popularne wśród naszych klientów, dlatego do tej metody dołączamy również efekt hot-stampingu, żeby uzykać elegancki i luksusowy efekt.
Do wykonania takich materiałów użyjemy 2 grubych papierów o gramaturze około 300 g/m2 każdy, dlatego to rozwiązanie nie należy do najtańszych. Jeśli dołożymy do tego złote lub srebrne napisy wykonane metodą hot-stamping to cena oczywiście jeszcze wzrośnie. Efekt jednak wart jest zainwestowanych pieniędzy. Otrzymamy bardzo ciekawy, elegancki efekt, a nasze materiały na pewno będą się wyróżniać.
Przykład tej metody poniżej:
- zdobienie, barwienie krawędzi
Jest to niestandardowa metoda, bardzo atrakcyjna wizualnie, lecz dosyć kosztowna.
Zdobienie krawędzi polega na pokryciu brzegów naszych wizytówek kolorowym pigmentem lub folią. W przypadku farby, stosuje się malowanie wizytówek pędzlem, czyli jest to metoda ręcznego pokrywania powierzchni.
Dzięki tej metodzie jeśteśmy w stanie idalnie dobrać kolor wskazany przez klienta.
Jest to metoda kosztowna ponieważ wymaga grubszego papieru i ręcznej pracy przy barwieniu brzegów wizytówek.
To rozwiązanie nie jest wskazane dla firm, których wizytówki wykonane są z plastiku, czy na wizytówkach wykonanyach z papieru bawełnianego.
Przykład poniżej:
Jeśli jesteś zianteresowany realizacją podobnego zlecenia
napisz do nas lub zadzwoń:
biuro@mustostudio.pl
+48 503 677 087